Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem kolejny, przegrzewanie, nie pali na ciepłym i inne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Przeszukałem ten manual, na 198 stronie jest jakiś ściągacz pokazany ale niewiele on mi daje do myślenia... Nakrętka na wale pneumatem poszła, tylko piszesz że najpierw koło ściągam z zębatką a potem przy pomocy ściągacza koło(?!). Nie mogę sobie wyobrazić tego ściągacza.. Czy byłbyś Zachar tak uprzejmy i może jakąś fotkę? Wolę mieć gotowy pomysł i zobaczyć jak to wygląda niż samemu coś kombinować ze ściągnięciem go i coś popieprzyć. Nauczony doświadczeniem wolę być natrętny i wypytać 2 razy ale zrobić to dobrze

    Komentarz


      #17
      Nie mogę twojego posta znaleźć z tym sprzęgiełkiem rozrusznika

      Komentarz


        #18
        ściągacz magneta

        Wkręcasz 3 albo 2 śruby(już nie pamiętam dokładnie) w otwory w kole magnesowym, śruby te muszą przechodzić też przez jakąś dźwignię czyli np gruby płaskownik i opierasz go o czop wału, na środku (między tymi dwoma mniejszymi śrubami) robisz gwint i wkręcasz większą mocniejszą śrubę która też opiera się o czop wału, wkręcając dalej większą śrubą powodujesz że jest ściągane koło magnesowe z wału. Na rysunku w pdf masz pokazane schematycznie jak to wygląda.ściągacz magneta..pdf
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #19
          w XTZ660 masz trzy śruby. Zrobiłem fotkę swojego ściągacza, mam nadzieję że pomoże.

          Komentarz


            #20
            No właśnie o to mi chodziło, musisz tylko spasować średnicę na której są umieszczone te 3 śruby i wkręcić je w magneto a potem to już tylko kręcenie dużą śrubą. Jak będziesz miał jakieś wielki kłopoty bo stożek nie będzie chciał odpuścić można lekko stuknąć w napiętą dużą śrubę, czasem pomaga.
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #21
              Nawet obowiązkowo trzeba stuknąć młotkiem w śrube centralną po napięciu ściągacza na kole magnesowym. Czasami bez puknięcia można kręcić i kręcić....
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #22
                To fakt, że bez puknięcia raczej nie zejdzie...ale zawsze szkoda mi tych łożysk na wale, no ale cóż... Można też próbować trochę podgrzać.

                Komentarz


                  #23
                  obawiam się że przy ściąganiu magneta też coś pęknie...

                  Po co odkręcałeś koło zębate jak i ściągałeś dekompresator? Łańcuszek spokojnie można zdjąć jak i później założyć bez ściągania powyższych części!!

                  przeanalizuj na spokojnie serwisówke!! zrób porządny ściągacz!! nie zbij gwintu na wale - oprzyj ściągacz na czopie wału!!

                  serce mi się kraja jak czytam to co się dzieje z Twoją Tenerką...

                  POWODZENIA!!!

                  Komentarz


                    #24
                    Dzięki Zachar! Nie wiedziałem jak do tego podejść i pomimo rysunków nie miałem zbyt wielkiego pomysłu na tą konstrukcję. Teraz w końcu znajdę chwilkę czasu to działam ściągacz.

                    Komentarz


                      #25
                      O nie zobaczyłem dwóch ostatnich postów. Muszę ściągnąć te nieszczęsne magneto bo muszę kawałaczek wałka rozrządu wyciągnąć. Pisałem na początku mojego tematu. Jak pech to pech Uszczelkę dawno mam tylko przestój się zrobił przez to magneto... Będzie dobrze

                      Komentarz


                        #26
                        Możesz napisać jakiej firmy jest uszczelka która szlag trafił?
                        Bo albo w miejscu gdzie leżała coś było nie tak albo uszczelka warta omijania.

                        Komentarz


                          #27
                          ...a może kiepskiej jakości klucz dynamometryczny, mam nadzieje że się mylę.

                          Komentarz


                            #28
                            Eee.. no właśnie. Głowica dokręcona bez dynamometra.. Więc chyba moja wina...

                            Komentarz


                              #29

                              Komentarz


                                #30
                                Witam po długiej przerwie, już mam materiał bazowy(podobne jak to kółko powyżej na fotce), pozostało wywiercenie otworów i ściąganie. Zdam za niedługo relację

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X