Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ksenony w motocyklu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Ksenony w motocyklu

    A ja sobie założyÅ‚em ksenony - znajomy miał do sprzedania.
    Jak poczyścić to może dać co nieco ale nie wiem czy wiele, ja miałem 11v na żarówkach (aku 12,5 np) - żałość.
    Teraz mam poprowadzone światła osobno i odciążam w ten sposób część instalacji - poza tym, że ksenon bierze mniej prądu.
    Nie mówię, że polecam ale przypadek spawił, że nabyłem więc....
    Gdyby nie to, to zrobił bym przekaźniki - masa też ma znaczenie puścił bym nową.
    http://www.informatyzacja.com

    #2
    tez sie zastanawiam nad ksenonkami , ale nie wiem jak to jest rozwiazane z swiatłami długimi . jeden leflektor krótkie a drugi długie?
    CBX 650 , Seven Fifty CB 750, KLR Tengai 650, XTZ 750 Super Tenere , Tundercat )))

    Komentarz


      #3
      Ja mam obydwa na mijania i jeden mi się przełącza na długie - trzeba pamiętać, żeby ustawić kat odpowiedni bo można razić przez szkło pryzmatyczne, ale świeci świetnie (tylko przetwornice bzyczą ale po włączeniu moto nie słychać tego.)

      Xenonu kupiłem od kumpla za 200zł (wszystko)
      Przekaźniki kable łączniki bezpieczniki i żarówki h4 i ewentualna przesyłka wcale nie wyjdą jakoś super tanio.
      http://www.informatyzacja.com

      Komentarz


        #4
        czyli masz dwie przetwornice i dwa ksenony ? a zdługimi swiatłami jak to jest rozwiazane ?
        CBX 650 , Seven Fifty CB 750, KLR Tengai 650, XTZ 750 Super Tenere , Tundercat )))

        Komentarz


          #5
          Ksenony w motocyklu o tak dużym skoku zawieszeń, mordują oczy wszystkich pozostałych kierowców. Czarny orientowałeś się już może ile kosztować cię będzie nowa żarówka? Kiedyś się przepali i raczej wymiana potrwa dłużej niż pięć minut.
          "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

          Komentarz


            #6
            Dwie przetwornice i dwa ksenony i każdy ma skok żarówki - taki skok zmienia ognisko światła i tak uzyskuje się długie, ten skok wywołany jest przez osobne zasilanie 12v na innych kabelka niż główne oczywiście.

            Zamieszczone przez Beniamin Zobacz posta
            Ksenony w motocyklu o tak dużym skoku zawieszeń, mordują oczy wszystkich pozostałych kierowców. Czarny orientowałeś się już może ile kosztować cię będzie nowa żarówka? Kiedyś się przepali i raczej wymiana potrwa dłużej niż pięć minut.
            Co do skoku to jak jadę po drodze to nie skacze, w terenie nie mijam się z samochodami, a h4 też razi po oczach wystarczająco więc nie do końca wiem o co Ci chodzi.
            Żarówki są relatywnie tanie jak na swoją żywotność w samochodzie jeszcze nie wymieniałem - nie było potrzeby ale tam mam oryginalne.
            Prawdopodobieństwo, że pójdą obie na raz jest śmiesznie małe - zwłaszcza, że przetwornice też są dwie, dwa bezpieczniki osobne kable.
            Więc w najgorszym przypadku zostanę z jednym światłem i na dobrą sprawę mogę włożyć h4 w każdej chwili.
            http://www.informatyzacja.com

            Komentarz


              #7
              Przepraszam panowie za takie głupie pytanie ale wy mówicie o wstawieniu żarówki ksenonowej? tzn namiastki ksenonu co tylko świeci na bardziej niebieski kolor niż normalna żarówka H4?
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #8
                Nie - chodzi o prawdziwy choć tani ksenon - palnik z przetwornicami itp. Taki co potrzebuje ok 25000v na uruchomienie

                Dodam jeszcze, że wręcz przeciwnie - idealnie było by dla mnie uzyskać ciepłotę koloru zbliżoną do normalnych świateł mam jednak niestety ciepłotę - 6700k.
                http://www.informatyzacja.com

                Komentarz


                  #9
                  Skoro są przetwornice to ksenony a nie żarówki
                  Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                  Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
                    Skoro są przetwornice to ksenony a nie żarówki
                    No ok ale jak jest rozwiązane poziomowanie reflektora? Bo taki w samochodzie ma samo-poziomowanie przecież. czy to jest już na stałe jak z żarówkami że świeci tak jak się je ustawi?
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      Oczywiście - w samochodzie masz czujniki położenia na wahaczach z przodu i z tyłu. Tu mam na stałe, ale wszyscy co zakładają do samochodów takie zestawy też mają normalne ręczne pozycjonowanie.
                      Tylko jak masz fabryczny ksenon to jest poziomowanie i powinny być spryskiwacze.
                      Nie widziałem, żeby ktoś montował w samochodzie wszystkie te peryferia

                      Żeby była jasność nie namawiam do zakładania ksenonów w motorze - ja założyłem bo miałem okazjie i taki kaprys - ja jestem zadowolony - mam je skierowane mocno do ziemi - regulacja klosza i jeszcze nikt mi nie migał na drodze.
                      http://www.informatyzacja.com

                      Komentarz


                        #12
                        Trzymają poziom motocykla i kierownika
                        Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                        Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                        Komentarz


                          #13
                          Zamieszczone przez Czarny Zobacz posta
                          Oczywiście - w samochodzie masz czujniki położenia na wahaczach z przodu i z tyłu. Tu mam na stałe, ale wszyscy co zakładają do samochodów takie zestawy też mają normalne ręczne pozycjonowanie.
                          Tylko jak masz fabryczny ksenon to jest poziomowanie i powinny być spryskiwacze.
                          Nie widziałem, żeby ktoś montował w samochodzie wszystkie te peryferia

                          Żeby była jasność nie namawiam do zakładania ksenonów w motorze - ja założyłem bo miałem okazjie i taki kaprys - ja jestem zadowolony - mam je skierowane mocno do ziemi - regulacja klosza i jeszcze nikt mi nie migał na drodze.
                          Dlatego takie przeróbki nie są legalne i nie powinny przechodzić przeglądu.
                          Mnie niesamowicie wq#### jak jedzie naprzeciwko taki oślepiacz, zwłaszcza w nocy - nawet jak przejedzie to przez kilka sekund mało co widać.
                          Głupota, tak samo jak używanie długich w moto w dzień.
                          sigpic

                          Komentarz


                            #14
                            Głupota, tak samo jak używanie długich w moto w dzień.
                            Ja w dzień motorem jeżdżąc zapalam długie bo już parę razy się przekonałem że lepiej kogoś w dzień oświecić niż on ma cie blaszną puszka zepchnąć z drogi na pobocze albo jeszcze gorzej przy wyprzedzaniu wywalić cie na przeciwległy pas tłumacząc się potem że NIE WIDZIAŁEM.
                            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                            sigpic

                            Komentarz


                              #15
                              A ja kilka dwa razy zostałem totalnie oślepiony przez lusterko jak jechało za mną moto na długich - moment dezorientacji, nie widać w lusterku co się dzieje, a w dzień zupełnie nie da się odległości ocenić.
                              Jakoś nie uważam że jeżdżenie moto po drodze daje mi prawo oślepiać i wkurzać innych kierowców.
                              sigpic

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X