Zawsze jesteście na "nie". Zero optymizmu
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Docieranie po szlifie.
Zwiń
X
-
Kwestia poprawnego skręcenia i dokręcenia wszystkiego. Nowa uszczelka to nowa, ma nowe wytłoczenia które spłaszczają się i będzie dobrze. Większa szansa że coś padnie była przed remontem, na starej uszczelce która ściągana była pewnie 3 razy.
Znaczy się miałem zamówić od japońców oryginalne uszczelki od Yamahy w cenie... Yamahy? Jak pewnie te za 150zł wyciągane są z takiego nołnejma.
Najlepiej cały silnik nowy. Pany jeździmy na 20letnim sprzęcie, jakbym chciał nowy to bym se kupił i nie wymieniał każdej pierdoły.
Powtarzam zero w was optymizmu. Jutro przyjdą to porobię dokładne fotki, żeby ktoś mógł potem zobaczyć czy szit czy nie.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Kaytec Zobacz postaKwestia poprawnego skręcenia i dokręcenia wszystkiego. Nowa uszczelka to nowa, ma nowe wytłoczenia które spłaszczają się i będzie dobrze. Większa szansa że coś padnie była przed remontem, na starej uszczelce która ściągana była pewnie 3 razy.
Znaczy się miałem zamówić od japońców oryginalne uszczelki od Yamahy w cenie... Yamahy? Jak pewnie te za 150zł wyciągane są z takiego nołnejma.
Najlepiej cały silnik nowy. Pany jeździmy na 20letnim sprzęcie, jakbym chciał nowy to bym se kupił i nie wymieniał każdej pierdoły.
Powtarzam zero w was optymizmu. Jutro przyjdą to porobię dokładne fotki, żeby ktoś mógł potem zobaczyć czy szit czy nie.
Powodzenia, może Tobie sie uda skoro jesteś tak dobrze i pozytywnie do świata nastawiony. Trzymam kciuki.
Z własnego doświadczenia wiem że ktoś kto chce przyżydzić na najdrobniejszej rzeczy potem musi dołożyć znacznie więcej. sam się przekonałem na własnej skórze .
Jak byś robił moto u mechanika wiedział byś o czym mówię, nikt nie wsadzi chłamu bo daje na to gwarancje i nie chce mu się rozbierać jeszcze raz na swój koszt.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Zgodnie z obietnicą załączam zdjęcia uszczelek. Uszczelki bardzo fajne, dokładnie i solidnie wykonane. Uszczelka pod głowice jest trzywarstwowa z bardzo fajnymi wytłoczeniami. Materiałowo to samo co oryginalna uszczelka od 3YF. Trochę gorzej wyglądają uszczelniacze zaworowe, ale ostatnio kupowałem do samochodu i wyglądały podobnie. Te gumkę mają odpowiednio elastyczną. Do całego zestawu muszę tylko dukpić uszczelkę pokrywy alternatora za 16 zł. Osobiście polecam.
Komentarz
-
Podejście do wymian oleju masz w miarę prawidłowe.
Sam proces docierania.
Pierwsze 20-30km bez większych obciążeń, kontroluj temperaturę silnika!
od 50-100km jeździj krótkie odcinki, korzystając z całego zakresu obrotów, nie zamulaj silnika. Dalej kontroluj temperaturę silnika. Jeździj na krótkich odcinkach, tak żeby silnik mógł złapać odpowiednią temperaturę i daj mu ostygnąć.
Po 200km wymieniłbym olej i dalej docierał na pełnym zakresie obrotów.
Komentarz
-
Składanie silnika przebiegało bardzo sprawnie, być może dlatego że wszystkie śrubki były posegregowane podczas rozmontowywania. To bardzo przyśpieszyło pracę, bo nie trzeba się zastanawiać co jest od czego. Niestety w połowie padł aparat i zdjęć tylko tyle. Serce motocykla czeka jeszcze tylko na uszczelkę alternatora i śrubkę z magnesem. No i przede wszystkim trzeba jeszcze go włożyć do motocykla. Najtrudniejsze w remoncie już za sobą.
Mała przeróbka uszczelki - reszta jest cacy:
Komentarz
Komentarz