Witam. Po zlikwidowaniu luzów na ośce i gruntownym przeczyszczeniu gaźnika, ustawieniu przepustnic i poziomu paliwa na pływaku (wg. serwisówki) drażni mnie jeszcze jeden problem.
Mianowicie nagrzewają mi się kolektory wydechowe(są lekko czerwone) na odcinku max 10cm od cylindra jak przytrzymam silnik na wysokich obrotach (4500-500obr/min), na wolnych nie zauważam ale wydech emituje dosyć dużo ciepła. Śruba regulacji mieszanki wykręcona na ok 3 obr i czasami słychać jak by strzelał przy schodzeniu z obrotów(poniżej 3000obr/min).
Sprawdzałem ustawienie iglic i na obydwóch jest na 3 ząbku od dołu - czyli na środku, nie znalazłem danych dotyczących tych regulacji w serwisówce i nie wiem czy są takie jak powinny być?!
Zastanawiam się teraz ja wyregulować mieszankę - czego za dużo a czego za mało, nie sprawdzałem koloru świecy bo nie mam gdzie nagrzać silnika(warunki na drogach). Czy jest jakiś inny sposób żeby to poprawnie ustawić?
Pozdrawiam!
Mianowicie nagrzewają mi się kolektory wydechowe(są lekko czerwone) na odcinku max 10cm od cylindra jak przytrzymam silnik na wysokich obrotach (4500-500obr/min), na wolnych nie zauważam ale wydech emituje dosyć dużo ciepła. Śruba regulacji mieszanki wykręcona na ok 3 obr i czasami słychać jak by strzelał przy schodzeniu z obrotów(poniżej 3000obr/min).
Sprawdzałem ustawienie iglic i na obydwóch jest na 3 ząbku od dołu - czyli na środku, nie znalazłem danych dotyczących tych regulacji w serwisówce i nie wiem czy są takie jak powinny być?!
Zastanawiam się teraz ja wyregulować mieszankę - czego za dużo a czego za mało, nie sprawdzałem koloru świecy bo nie mam gdzie nagrzać silnika(warunki na drogach). Czy jest jakiś inny sposób żeby to poprawnie ustawić?
Pozdrawiam!
Komentarz